استوری محمد معتمدی در پی شهادت آیت الله رئیسی + عکس سید جواد هاشمی: رئیسی پذیرای انتقادات بود داریوش ارجمند: رئیسی مرد عمل بود تسلیت هنرمندان مشهدی با خلق آثار هنری درباره شهدای خدمت تبیین آیت‌الله رئیسی از چرایی ورود به عرصه انتخابات در برنامه تلویزیونی «جهان آرا» + زمان پخش نصب المان سوگواری در جشنواره کن برای «آیت الله رئیسی» + عکس دعوت از هنرمندان برای روایت مقام شهدای خدمت داوود میرباقری: امید داشتیم رئیس‌جمهور یکی از بینندگان سلمان فارسی باشد «میلاد هارونی» اولین تک آهنگ ویژه شهادت آیت الله رئیسی را منتشر کرد | خادم الرضای مردم +صوت محمود پاک نیت: رئیس جمهوری پرتلاش را از دست دادیم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ اندوه اهالی فرهنگ و هنر مشهد در پی شهادت رئیس‌جمهور مردمی پیام تسلیت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پی شهادت رئیس‌جمهور محبوب ایران برنامه‌های تلویزیون به‌مناسبت شهادت «آیت الله رئیسی» رئیس‌جمهور + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو به‌مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی + زمان پخش فیلمنامه‌نویس مشهدی: آرزویم است که درباره امام رضا (ع) فیلمنامه خوبی بنویسم رضا میرکریمی: خبر تلخی بود پیام تسلیت «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد در پی شهادت رئیس‌جمهور پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما، شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت
سرخط خبرها

آتش سوزی محدود در یکی از هتل‌های مکه | زائران ایرانی سلامت هستند

  • کد خبر: ۱۱۸۰۸۳
  • ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
آتش سوزی محدود در یکی از هتل‌های مکه | زائران ایرانی سلامت هستند
رییس ستاد مکه، وقوع آتش‌سوزی در پشت یکی از هتل‌های محل استقرار زائران ایرانی در این شهر را تایید کرد و آن را «بسیار مختصر» دانست.

به گزارش شهرآرانیوز - رییس ستاد مکه، وقوع آتش‌سوزی در پشت یکی از هتل‌های محل استقرار زائران ایرانی در این شهر را تایید کرد و آن را «بسیار مختصر» دانست و گفت: مشکل خاصی برای زائران ایرانی پیش نیامده و همه سلامت هستند.

اکبر رضایی اظهار کرد: آتش‌سوزی محدودی در محوطه پشت هتل «الرکائز» محل استقرار تعدادی از زائران ایرانی در مکه مکرمه رخ داده بود که با توجه به اهمیت سلامت زائران، برای احتیاط حجاج به صورت موقت به خارج از هتل هدایت شدند.

او اضافه کرد: پس از اعلام موضوع، مسؤولان ستاد مکه مکرمه بلافاصله در محل حضور یافتند. برای اطفاء آتش‌سوزی که در محوطه پشتی هتل «الرکائز» اتفاق افتاده است، نیرو‌های دفاع مدنی عربستان سعودی در محل حاضر شدند و به اطفای این حریق مختصر پرداختند.

رییس ستاد حج ایران در مکه گفت: شرایط تحت کنترل است و مشکلی برای زائران پیش نیامده و وضعیت هتل در حال حاضر عادی و زائران عزیز در سلامت کامل هستند.

بنابر آمار ستاد مکه درحال حاضر حدود ۱۳ هزار زائر ایرانی در شهر مکه به سر می‌برند. بازگشت تدریجی زائران ایرانی به کشور درحال انجام است و تا هفتم مردادماه ادامه دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->